-
fashion
Logotyp UMILE został stworzony na bazie fontu Aileron. Literka „U” ma przywoływać skojarzenia z uśmiechem a wraz ze znakiem/kropka nad litera „ i ” tworzy abstrakcyjna kompozycje przypominająca zabawkę/ ślimaka. Całość jest zachowana w minimalistycznym, stonowanym stylu wpisując się w charakter marki. fontu Azo Sans i „owinięty” w płatki bawełny które spójnie tworzą całość.
-
fashion
Identyfikacja wizualna dla polskiego projektanta Wojtka Haratyka. Projekt obejmował system opakowań i metek. Torby i metki zostały wykonane na papierze ekologicznym ze złotym uszlachetnieniem.
-
fashion
Logo IN OFF to Logotyp który składa się z sygnetu i typografii. Sygnetem jest litera O wraz z kropeczkami. Pierwsza stanowi łącznik między pierwszym członem IN i OFF, druga znajduje się w środku litery O. Znak kropek występujacy w środku i na zewnątrz litery symbolizuje również pierwszą kolekcję będącą podziałem między spokojem i zrównoważeniem, chaosem i różnorodnością ( introvert / extrovert ). Do stworzenia logotypu użyto kroju Europa Light.
-
fashion
Projekt naklejek został wykonany ręcznie poprzez kombinacji ręcznie malowanych kwiatów akwarelą oraz grafiki wektorowej. We love flowers, We love flow of thrill ~
-
fashion
Projekt Gift Card dla marki Aslip. Druk wykonany na papierze Materica Gesso z wyciętym po łuku kształcie. Graficzki wykonane minimalistyczną kreską nawiązują do charakteru marki.