• fashion

    Logotyp UMILE został stworzony na bazie fontu Aileron. Literka „U” ma przywoływać skojarzenia z uśmiechem a wraz ze znakiem/kropka nad litera „ i ” tworzy abstrakcyjna kompozycje przypominająca zabawkę/ ślimaka. Całość jest zachowana w minimalistycznym, stonowanym stylu wpisując się w charakter marki. fontu Azo Sans i „owinięty” w płatki bawełny które spójnie tworzą całość.

  • fashion

    Identyfikacja wizualna dla polskiego projektanta Wojtka Haratyka. Projekt obejmował system opakowań i metek. Torby i metki zostały wykonane na papierze ekologicznym ze złotym uszlachetnieniem.

  • fashion

    Logo IN OFF to Logotyp który składa się z sygnetu i typografii. Sygnetem jest litera O wraz z kropeczkami. Pierwsza stanowi łącznik między pierwszym członem IN i OFF, druga znajduje się w środku litery O. Znak kropek występujacy w środku i na zewnątrz litery symbolizuje również pierwszą kolekcję będącą podziałem między spokojem i zrównoważeniem, chaosem i różnorodnością ( introvert / extrovert ). Do stworzenia logotypu użyto kroju Europa Light.

  • fashion

    Projekt naklejek został wykonany ręcznie poprzez kombinacji ręcznie malowanych kwiatów akwarelą oraz grafiki wektorowej. We love flowers, We love flow of thrill ~

  • fashion

    Projekt Gift Card dla marki Aslip. Druk wykonany na papierze Materica Gesso z wyciętym po łuku kształcie. Graficzki wykonane minimalistyczną kreską nawiązują do charakteru marki.

kontakt

Masz pytania? Napisz: