• food

    Identyfikacja wizualna Delikatesów Na Smak. Delikatesy i śniadaniownia powstały w Bielsku Białej, są odłamem i rozwinięciem cateringu NA SMAK. Wnętrze jest minimalistyczne, kolory są zachowane w tonach bieli, szarości i beżu. W takim samych charakterze powstała identyfikacja wizualna.

  • food

    Identyfikacja wizualna dla kawiarni/cukierni/śniadaniowi w Bielsku Białej. Klimat wnętrza to połączenie surowej betonowej podłogi w loftowej przestrzeni z ciepłem drewna, przytulnych foteli, bieli, szarości i beżu. Wnętrze jest bardzo przytulne i ciepłe, w powietrzu unosi się zapach wypieków. Identyfikacja nawiązuje do kolorystyki wnętrza. Nowe logo, szeryfowy font, złocenia w menu dodają eleganckiego Szyku bez snobistycznego nadęcia. Całość jest zrównoważona i zachowana w duchu minimalizmu.

  • food

    Logo SKARPA DOBRSKA składa sie z logotypu i znaku graficznego. Elementy graficzne które pojawiaja sie w logo to zwierzeta wystepujace w regionie krajobrazowego rezerwatu przyrody Skarpa Dobrska. Wokół zwierzat znajduja sie rosliny i kwiaty przypominajace te które wystepuja w obrebie winnicy ( bluszcz pospolity, miłek wiosenny, zawilec, wawrzynek wilczełyko, wisienka karłowata, oman, orlik). Logo ma symbolizowac i odnosic sie skojarzeniami do natury, sielankowosci, tradycji, przyrody i autentycznosci. Całokształt projektu logo oraz etykiet ma przywoływac skojarzenia zarówno sielankowosci jak i profesjonalizmu i nuty elegancji, w projekcie etykiet zostały dobrane techniki złocen oraz papier który ma to podkreslac. Do stworzenia logotypu uzyto kroju Nazare oraz Neris.

  • food

    Logo NA SMAK składa się z sygnetu i typografii. Sygnetem są elementy graficzne sugerujące kształt owoców i warzyw. Znak graficzny przypomina wycinanki papierowe które w luźny sposób nadają kształt całości. Jest plastyczna forma, nie odwzorowaniem wyglądu faktycznych produktów spożywczych. Znak graficzny składa się z różnych kolorów które maja przywoływać smak i zapach jedzenia. Kompozycja rozrzuconych elementów sugeruje kompozycje smaku i wieloskładnikowość i wielowartościowość co jest tak istotne w dobrej kuchni i zdrowym odżywianiu. Do stworzenia logotypu użyto kroju NEXA BOLD.

  • food

    Projekt identyfikacji wizualnej dla cukierni z Bielska Białej Cremino Bakery. Efekty stałej współpracy i opieki graficznej, projekt menu, etykiet na musli i przetwory owocowe. Kolorystyka zmienia się wraz z porami roku, oraz w zależności od składu owoców w przypadku projektu etykiet na powidła. W druku wykorzystujemy zazwyczaj ekologiczne papiery.

kontakt

Masz pytania? Napisz: